Google+ Followers

Thursday, June 7, 2012

Hadiah Awal Bulan Jun....


Sepasang tiket untuk menonton GT Super kat Sepang selama 2 hari berturut2...Just send for fun...Yang bestnya bila pi amik tiket nih,receptionist tu ckp aku adalah org yang pertama send...Hahaha...Malu la pulak rasanya....Aku hantar wakil mengambilnya actually...Sbb aku keje...Lgpon wakil yang pi amik tu opis dia dekat je dgn Honda nih....Dpt jugak 2 keping Touch n Go kad...


Movie merchandise filem What To Expect When You're Expecting....Menang daripada Times...Kedai buku Times tu... :)


Yang nih....hmmmm... :( ...
Sedih menang pon...Macam la aku akan pakai kan...?Foundation brand HABA...Kecik je kot...Tapi harga...hmmm....Tak masuk akal...Guna nama proxy..Menang dr majalah Her World...Moralnya ialah...beri je kat proxy aku...


Yang nih pon aku masuk suka2 je kat gua.com.my...dpt la T-shirt nih dgn 2 keping pas tgk filem nih...Aku bkn suka sgt pon filem2 Melayu nih..Tapi dpt free...Layan je la...