Tuesday, January 31, 2012

Cerita di sebalik pra-tonton Azura 2012...


Salam,

Ada kwn dr FB yg offer tiket tgk Azura.Ala...cite remake blk dr filem Azura lakoan Ogy ngan Jamal Abdillah dulu2 tu...Tp kali ni pelakon dia Neelofa dan Shah Jaszle...Now dh jadi Sharizal la pulok...Event nih start kul 9 nak menyanganya.Tapi kul 7.30 tu dh ramai gila manusia...Well,aku sempat bisik2 dgn kwn aku.Semua yg dtg nih...FAKE...bkn minat sgt pon..just nk jmp artis je...Tp aku seronok la jugak pi..Ada makan2...Part yg aku suka la kan...Nak dipendekkan cerita...aku masuk la kat dlm panggung...Ingatkan takde org..Rupa2nya dah ada yg dah asuk...So,aku carik la tempat duduk...Mak aiiiiiiihhhhhhhhhhh...Kat dpn sekali ke...Mati nak mendongak...Tup2...Mak Cik yg kt sebelah ckp...tmpt tu dah di reserved kan utk kaum kerabat suku sakat dia la kot...Ada 8 seat yg dia book...Kelassssssssss....!!!!!Aku tunjuk la tiket aku..Nombor seat sama dgn anak dia...Pelik tu...Mcm mana la penganjur bole tak alert dgn hal2 kecik mcm nih...?Sedih la...Penganjurnya sape...?Tak yah la tau....Mmng tk pro buat keje...Harap nak glamer je..Tp yang ada je la...Dah serik aku nak dtg event dia nih... :)



Dapat jumpa Neelofa...Mintak tanda tangan dia... :)

Majalah InTrend yang bertanda tangan Neelofa....

No comments:

Post a Comment