Tuesday, September 13, 2011

Nak update hadiah...Tapi takde pic lagi...

Salam....

Dah masuk 2 minggu kita beraya ya...? Kalau kat kawasan pantai timur...Terengganu and Kelantan mostly...dah kurang sket meriahnya bila dah masuk hari raya ke-2.Begitu juga la aku....Kena lak raya ke-2 tu blk Terengganu.Bkn tak nak balik dan bukan juga aku menyesal balik Terengganu.Tapi memang dah tak berapa nak meriah kalau masuk raya ke-2.Bosan gila dah.Susah dah nak nampak budak-budak pakai baju raya.Kalau pi beraya pon,dah takde la hidangan lemang dan ketupat bagai ya....Makan lah kau biskut raya yang colourful tu.hmmmmm....

Dalam sibuk2 dok beraya...nak update la jugak apa yang aku terima.I mean...hadiah apa yg aku dapat.Hmmmmm...boleh tahan gak la meriahnya....Aku terima produk Hada Labo bernilai RM 150.Actually...bila aku evaluate balik nilai dia...hmmm..lebih la dr RM150.Alhamdulillah.Lagi aku dapat produk Skinz ( RM 200 ++ ),produk Ascience ( RM113 katanya...tapi bila aku kira-kira balik...cam tak sampai pon RM100...malas aku nak komplen kat editor tu...tak baik tipu kan...? ),produk TruDtox ( RM100 ) dan merchandise dr GSC ( Transformers merchandise..nilainya tak tau berapa...ada cover ipad,2 sarung ipad dan 2 lanyard..),tiket wayang pra-tonton cerita Fright Night ( 6 keping ) dan produk Avene ( RM 200++ ).....Tu je la yg dapt setakat ini....

Semalam aku dah send e-mel kat 2 publications nih.Tanya pasal tuntutan hadiah.Satu je yg dpt respon.1 lagi yg adoooooo...hmmmmm....pelik la diaorg nih....nak bagi hadiah tu...bagi la ikhlas....kalo tak ikhlas tak yah buat contest.Dah la menunggunya lama gila.Macam mintak sedekah je rasanya....Tu tak kira lagi hadiah yg pemenang tk pi tuntut.Mau nya depa yang amik dan buat koleksi sendiri....Welll....mana tau kan...?Barang free...semua org nak....

Adios....

No comments:

Post a Comment