Google+ Followers

Tuesday, December 27, 2011

Hadiah...Hadiah...Hadiah...dan Hadiah....


Yang ini pulak hasil surat yang aku hantar menjadi pilihan...Yang ini dekat setahun baru la dapat terima.Hamper Crabtree & Evelyn RM 300 katanya....dan barangan Revlon bernilai RM100++....Actually menang produk Shiseido...Tapi dia gantikan dengan produk nih semua...so...jumlahnya rasa2 more than RM300 la...Berbaloi2 wehhhhh....Alhamdulillah...Aku sangat2 la suka barangan Crabtree & Evelyn nih... :)


Tiket wayang citer We Bought A Zoo plus baucer Chatime....Ceritanya boleh la...Kalau mak bapak bawak anak2 pi tengok memang sesuai sangat2 la....Nih ihsan daripada Expatriate Lifestyle.....


Hasil selepas dibuka...Banyak jugak..ingatkan sikit je...Berat tu masa pi amik kat opis dorang...Nilainya RM100...

Rupa hamper sebelum dibuka...Kalo la manusia bole makan nih...perghhhh...sedap betoi..Ada tuna ngan ayam,mackerel dgn ayam...mcm2 lagi la....

Masuk contest suka2 je kat Smartheart FB...tapi tak sangka menang..Alhamdulillah....Rezeki kucing nama B-Jon kat area umah tu.

P/S : ( i ) Tapi ada peserta yang tak puas hati dengan kemenangan aku kat FB Smartheart.Well,aku tak kisah pon.Kalau tak menang pon takpe...Tak mengharapkan pon...Tapi Allah yang tentukan... :)
( ii ) Masih menunggu barang2 yang akan diterima nanti...Baucer Dockers,Hamper Harrods,minyak wangi Salvatore Ferragamo,Beg Paris Hilton,baucer Hush Puppies dan Cek daripada team AMP... :)





No comments:

Post a Comment