Saturday, December 24, 2011

Menang Spek Mata Hitam Brand Carrera...I Like...


Salam semua...

Just nak cerita je...Hari tu termasuk ke dalam satu website nih....http://www.tonguechic.com.....Tengok ada contest yang best-best.Banyak la hadiah menarik yang ditawarkan.Korang try2 la masuk kat website tu...Join la contest dia...Like kat FB ya...As usual,kalau dah hobi kan...pantang nampak contest...mesti nak join je kejenya...End up...aku try la hantar.Hantar suka-suka je.Tak menaruh harapan pon nak menang.Akhirnya menang.Slogan yang aku buat sangat lah simple...dan aku sendiri perasan yang ianya tak la menarik mana pon...Tapi kalau Allah dah tulis itu rezeki kita...memang ianya akan jadi rezeki kita.....Alhamdulillah...Hadiah untuk hujung tahun I guess la...Kalu ada lagi lepas nih,Alhamdulillah...Syukur pada Allah Yang Maha Pemurah...


Ni pula rupa spek mata hitam brand Carrera tu..Tak sabar nak claim kat Tongue In Chic opis... :)

Yang keduanya pula,aku nih memang jenis suka habiskan duit kat majalah-majalah tempatan...24 Disember,aku beli la GLAM,EH!,InTrend,Female dan Cleo...Tapi aku suka GLAM punya cover untuk Januari 2012...dan ianya good fortune untuk aku kot...surat yang aku karang dan hantar kat majalah GLAM telahpon terpilih sebagai surat pilihan....dan hadiahnya ialah sebotol perfume brand Salvatore Ferragamo...serius..aku memang suka brand nih...tapi yang aku menang bukanlah perfume lelaki tetapi untuk pompuan.Well,aku pernah try bau perfume nih kat SOGO dulu...bau dia not bad jugak la...Sedap...harus aku pakai bawak pi keje... :P



Ni la rupa perfume tu...Nice bottle design kan...?

No comments:

Post a Comment