Wednesday, April 18, 2012

Hadiah Bulan April 2012 Versi IV...


Hamper produk Ginvera...Sesungguhnya aku memang sukakan produk nih dari dulu lagi...Terima kasih RAM Entertainment dan GSC Online sebab beri aku kemenangan...Hamper nih bernilai RM100....Aku suka skrub badan lavender tu...Memang hantu lavender la aku nih... :)


Ini pulak menang daripada majalah Lisa Malaysia...Tak sangka menang...1st time try guna nama my proxy a.k.a my cousin...GP plak tu...Pefume Nina Ricci yang sangat harum...Paling penting...botol dia limited edition....Baju tu aku sengaja amik saiz M...bole la aku melaram...perfume tu bagi kat my cousin dan mintak bayaran daripada dia...hahahaha...fair and square kan...?

P/S : Next entry...maybe upload pic2 haidah satu lagi perfume dan produk daripada RAM Entertainment lagi...

Add Video

No comments:

Post a Comment