Google+ Followers

Wednesday, January 15, 2014

Apabila Hati Sudah Busuk Dan Menipu Adalah Darah Daging Padanya.

Assalammualaikum...

Sedap jugak makan kangkung rebus cicah sambal belacan pedas segera brand Adabi yang Fouziah Ghous jadi pelakonnya...Kangkung belacan pon sedap gak...Berselera makan nasi...Eh..apa cita kangkung plak nih...?Back to the title...Kami ada kwn..Kami takde la rapat mana pon...Dulu masa awal2 kenal,mmng tak tau belang dia...Lately je makin terserlah belangnya...Suka buat cerita pasal kwn2 baik sendiri ya...Propa tu jgn ckp la...Sana sini org kena propa...Pasal gaji pon dia nak propa...Ckp dgn semua org gaji dia 11k...padahal tak smpi pon 6k lepas tolak EPF bagai...sedih kan...?Malu sgt ke nak ngaku gaji kecik...?Sudahnya,dia tak cukup duit jugak smpi ujung bulan...Pinjam dgn org sana sini...Pastu perihal kwn2,diceritakan kat kwn2 yg lain...Jumpa kwn lain,diceritakan plak pasal si anu...Mmng cite dia nak hot je...Tak bole langsung tgk org lebih drpd dia...Dah la tu,kwn2 semuanya diletakkan gelaran ikut mulut dia...Nak je aku tampar laju2...Haish...Stress la ada kwn mcm tu kan...?Apa...?Entri nih tak best...?Laaaa...Sape suruh ko baca...?Hahahahaha...Kidding...Muahhhh....

No comments:

Post a Comment