Wednesday, January 1, 2014

Malang Tahun Baru...Aku Redha Je...

Assalammualaikum...

Semalam tengah2 buat keje,tgn kanan terkena besi kat chiller...Apa lg,memancut2 darah kuar...Naik pitam kepala aku tengok darah sendiri...Aku dua tahun lepas br sedar yg aku tak bole tengok darah lama2...Nanti pening...Kalau aku dracula @ spesies vampire,dh lama aku sedut...Cantik warna darah aku...Mcm nak menangis pon ada semlm...Sakit kot...Dalam kelukaannya tu...Nampak isi warna putih...Well,aku jenis degil,my colleague suruh gi klinik....Isk...mati akal apa...Tak ingin aku...Sah2 nanti kena jahit...Tak mau la....Huduh tgn aku nnt...Tampal plaster sudah...Plaster colourful kan bnyk...Baru la fashionable sket...Semlm jugak,walau tgn berplaster bagai,aku gigih gi e@curve dgn satu tujuan ya...Nak beli CD Ning Baizura yang baru bertajuk Kekal...Aku nih mmng minat Ning sejak aku umur 16 tahun lagi( try teka umur aku skrng brp...?) :P ...Mak cik aku pantang dgn Ning...dia kata Ning tak pandai nyanyi...Biasalah kan...Telinga mak cik typical...Dorang suka lagu2 era dorang je...Then,my housemate a.k.a BFF ajak gi Pak John Steamboat...Dia belanja...Laju je langkah aku...Hahhahahaa....Gila nak tolak org belanja makan...?Seblom tu aku dh bgtau dia yg tgn aku sakit...Aku siap tipu lg aku ckp aku accident...Terus dia kata tak payah la kalo mcm tu...Terus balik je la...Oh no...makan beb...kena la pi...Rugi tu...Dah beli CD Ning Baizura dan CD Sugarbabes,terus kitaorg pi mkn steamboat...Takde la sedap mana...Jawapan staff dia dh la meragukan...Selalunya harga RM28++ je...Semlm jd RM36++ seorg...Alasannya ialah sebab public holiday...Eh..Kat banner korang takde plak tulis mcm tu...Menipu dlm diam...Dah melantak bagai nak rak ( walaupon takde la sgt...),aku terus balik...Malamnya,mcm nak demam...Kesan luka tu kot...Takpe la...Ujian Allah di tahun baru...Takde parut tak jantan la jwbnya...Nak gerak ibu jari pon sakit ni...Dah la gitu,keje tetap keje ya...No feeling2 nak ponteng...Lgpon customer order aku nak kena siapkan...Banyak gak tu...

No comments:

Post a Comment