Thursday, January 9, 2014

Kenapa Aku Suka Shopping Online Kat Zalora ?

Assalammualaikum...
Hari tu aku buat 2 pembelian kat Zalora...Satu perfume dan satu lg kasut ( kasual shoe je..)...Tak sampai RM100 pon...Actually mmng aku letak bajet pon RM100 je kalo nak shopping...Tiba2 aku jumpa voucher kat dlm drawer tempat aku keje nih...Cheh..tiba2 kata dia...Padahal aku dah tau mmng ada voucher kat situ...Voucher tu hak milik rakan sekerja aku...Alaaaa...dia pon tak guna...Aku guna la...So,pembelian aku selepas guna voucher ialah RM78.40 je...Jika tidak,harga asal adalah RM98....Guna voucher tu,dpt la diskaun 20%...Gila tak suka...Then cara kerja dan servis dorang kat Zalora ni mmng cekap...Order arini,2 ari lepas tu dh terima...Pastu aku suka T&C pembayaran C.O.D ( Cash On Delivery )...Aku tak suka swipe2 kad kalau beli online ni...Better beringat seblom terkena....Even pembelian melalui debit card pon aku tak berapa nak suka... :-)




Harga Asal - RM49.00.

 EZRA Colour Blocking Slip On Espadrilles.


Grey/Blue/Light Blue Colour Blocking Slip On Espadrilles 

by EZRA.


- Canvas.

- Elastic detail at the front.

- Padded insole with brand detail.

- Rubber outsole.

P/S : Cantek ke...?Bole la..Aku suka sbb tapak dia

 getah..Dulu aku pernah beli sebijik mcm ni...Tp tapak

 dia mcm kanvas..Pastu,masa pi Paradigm,terjumpa

 minah Filipina pakai ...Hmmmm...sah2 la aku akan bg

 anak sedara aku kat JB nnt...Huhuhuhu... :-P




Harga Asal - RM70.00.
Harga Sekarang - RM49.00.


UDV Extreme features a fresh fruity fragrance from the 

house of Ulric de Varens.UDV Black is an aromatic and 

spicy masculine fragrance that encapsulates the spirit,

 liveliness and sophistication of a modern man. 


- Top notes : Lavender,Tarragon,Tonka Bean,Mint, 

Wormwood and Sage.

- Middle notes : Cinnamon,Cedar,Orange Blossom and 

Orris Root.

- Base notes : Musk,Benzoin and Vanilla.



P/S : Baunya ada sedikit hint mcm perfume 

Jean Paul Gaultier 

yang kaler biru bentuk badan lelaki tu...Tonka bean

 adalah bahan2 wajib utk perfume lelaki...Kadang2 

tobacco flower pon...Percayalah...gabungannya sungguh 

wangi dan menjadi...







No comments:

Post a Comment