Tuesday, March 24, 2009

Cosmopolitan Edisi April 2009

* Salah satu majalah favorite yang bakal aku beli bulan April ini... :)

Tanggal 25hb Mac 2009...jam 7 malam nanti aku menerima satu jemputan VIP daripada Fly FM untuk turut serta meraikan 100th Anniversary majalah FACES yang bakal diadakan di Quatro Club.Aku tak suka clubbing2 ni...tapi kalau diundang sebagai socialite...aku memang suka.

Anyway,thank you so much to my proxy a.k.a my best buddy on earth ( Ambran Abu Bakar )...yang sentiasa menyokong apa sahaja yang aku buat.Thank you to all my Emenang friends....ms_sz,TBad,Dolly,Jing Jing,Chopperman,badiuz,Lily,buzzysue,Afie,ayuarjuna,eljeha,jaa dan ramai lagi.Jangan marah jika nama anda tidak tersenarai.Anda semua pencetus inspirasi untuk aku.Thanks !!!!!!


No comments:

Post a Comment