Wednesday, March 25, 2009

FACES 100th Issue Celebration...

Masa dalam Quatro Club kat Avenue K...Itu soft drink ok...Jangan fikir bukan2...


Kandungan goodies bag...hadiah daripada sponsor...


Dari kiri ke kanan....Azmi,Kerol dan aku...Bergaya dengan goodies bag masing-masing...


Aku dan Kerol....best friend forever...

Terasa berada di Grammy Award la pulak kan...Chewahhhhhhhh....

Beauty and The Beast...Yasmin Hani yang cantik...


Tengah tunggu kawan datang...sempat mencari ilham...


Melantak kat KFC di KLCC sebelum ke Quatro Club...

Ambil mood untuk bergambar...

Seronoknya dapat join team FACES mag sambut keluaran majalah mereka yang ke 100.Aku pula dapat VVIP pas....Bole join dengan selebriti tanahair lagi....Goodies bag dia pun not bad jugak la...Banyak produk sponsor...Ingatkan just dapat goodies bag dan minuman je...tapi dapat jugak makan finger food yang disediakan.Melihat telatah artis....hmmmmm...mereka juga manusia biasa macam kita....Acara yang disediakan agak membosankan.Tiada persembahan artis tetapi hanyalah sessi cabutan bertuah.Nyata aku dan kawan-kawan tidak bertuah sebab kami tiada nombor cabutan bertuah.Silapnya aku jugak...aku terlupa untuk mengambil nombor cabutan bertuah tersebut.Aku memang panik masa itu.Masakan tidak,ada sessi red carpet dan bergambar dengan press yang datang membuat liputan.Aku mana la pernah berjalan di red carpet ....Jika tidak,pasti rezeki milik kami...Hadiah yang disediakan sungguh lumayan.Tidak mengapalah.Anggap sahaja tiada rezeki dan aku perlu learn from the lesson.Kasihan kawan-kawan aku.Maafkan aku sebab menghampakan kamu semua.Insya Allah...jika ada rezeki kita join lagi.Aku akan pastikan anda semua tidak dihampakan.Goodies bag kan ada...Suka tak?????


P/S : Kredit to Mr Ambran Abu Bakar yang memang pakar dalam bab-bab fotografi....Thanks Am... You are the best photographer ever.... :)

No comments:

Post a Comment