Wednesday, March 18, 2009

Menonton The Watchmen

* Sekadar gambar hiasan.
( Anak Saudara Aku Yang Nakal )



Citer tu sebenarnya indah khabar dari rupa...hampeh betul..bosan sangat2..nasib baik la aku guna tiket free ihsan daripada UIP...kalau tidak...mahunya aku menyumpah seranah...citernya langsung TIDAK BEST.Kepada ibu bapa yang teringin utk membawa anak dan keluarga untuk menontonya,aku nasihatkan fikir masak2....banyak adegan 18SX di dalamnya....tak percaya?Pergi la tengok sendiri..Tapi masa tayangannya sungguh lama...lebih kurang 2 jam 30 minit....berbaloi ke?Oh! Pada aku sangat2 tidak berbaloi.....Anyway,selamat menonton Disney On Ice pada 21 dan 22 Mac ini...Kita enjoyyyyyyyy...!!!!!!

P/S : Moral disebalik The Watchmen.Dengar nasihat orang lain sebelum membuat keputusannya.

No comments:

Post a Comment