Tuesday, December 31, 2013

New Year New Me..Konon2nya La...

Salam Semua.. ( Ada ke org baca blog aku nih...? )... :P

Tinggal beberapa jam je lagi kita nak masuk tahun baru 2014 ( time aku taip entry nih la...) Segala macam azam la dok tulis dan terlintas kat kepala...Azam tahun lepas pon ada yg Allah tak kabulkan sbb ada la tu benda tak berapa nak betul kot aku buat...Contohnya,nak menang contest...Tapi dah suka tangguh2 kejenya...mana nak ada rezeki..Ampunkan aku ya Allah....So,masuk tahun baru nih,buat la azam baru...Tp aku malas sgt nak beria2..Takut tak tercapai...Tak tercapai nanti,aku plak yg meroyan...Kan ke susah nanti..Penat nak carik mak esah yg betul2 handal...Mahal pulak nak kena byr pengerasnya nnt...Eh..

Tapi aku ada wishlist jugak la utk tahun 2014...Dugaan dan rintangan tu sentiasa ada la...Lovers and haters pon ada...Feeling2 artis la ko nih Che Dee...Hahahahaha...Salah satu impian aku ialah...akhir tahun nak pi luar negara lagi...Tak menang contest,guna je duit sendiri...Menang contest tu as a bonus la utk aku...Padahal dlm hati bergelodak nak menang free...Kantoi sudah...Lagi satu aku nak terapkan positive vibe kat dlm diri aku...Contohnya kat jln raya...please consider dgn pengguna jln raya yg lain...Jgn je salah masuk lane,maki hamun yg dpt...Tak nak la mcm tu...Jln raya tu utk semua....Sbb lately aku selalu je nmpk pengguna jln raya yg tak reti nak respek each other...Jln raya nih bapak dorang punya gamaknya..

Ok la...tak larat nak membebel dah...Org lain dok countdown nak jerit happy new year,aku masih kt tempat keje...Ok apa...this is my life...Keje pon ibadat apa...Rezeki halal dan dpt pahala lg...Janji keje ikhlas dan halal la...Opssssss....Ok la..cau cin cau deh..Ketemu lagi next year...Muahhhhhhhhhh...Adios amigos...

Happy New Year....

P/S : I love my Chebi Chebi... :)


No comments:

Post a Comment