Tuesday, December 17, 2013

Rezeki Gatal Tangan....

Salam semua...
Dua hari lepas,aku try la gatal2 tangan listkan lagu2 yg aku suka untuk diputarkan kat radio Lite FM.Tak sangka terpilih weh...Hari ni send,besok dah dpt call...Kecut perot jugak aku masa dorang call then bgtau selection aku terpilih...Aku cepat gabra...Itu je...Tergagap2 aku mcm itik tertelan sudu la menjawab rahsia disebalik lagu-lagu yang aku pilih itu...Huhuhuhu...Hadiahnya biasa2 je...Just dpt high tea kat Serena Brasseire di The InterContinental Kuala Lumpur pada 21 Disember 
ni.Ok la jugak kan...?High tea utk 2 org katanya...So,aku 
pon search la info pasal high tea nih kat 
website InterContinental Kuala Lumpur..Mak aih...high 
tea je dah RM72++ per person ya...Sabar la aku....Korang
 nak try menang...?Klik la link nih...http://litefm.com.my/Special/Festive-Dial-and-Dine.aspx...Lite FM nih kdng2 dorang tukar2 hadiah jugak..Kena alert je la...Sbb ada kwn2 yg dpt pi Gambang Waterworld..Bestkan kalo dpt free benda2 mcm ni...?

No comments:

Post a Comment