Monday, December 9, 2013

Tak Sangka Menang...Alhamdulillah...

Salam semua,

See,masih malas nak update blog...Padahal banyak je benda yang berlaku dalam hidup aku lately...Phewwwwww...Nak tarik nafas pon semput...Busy dgn keje...Plus stress lagi...Memang tak jalan la keje nak dibuat...I'm only human...Kadang2 sifat malas dan bertangguh tu memang wujud dalam diri ni...Ada contest yg aku rajin je amik formnya...tapi haram nak mengisi dan menghantar...Housemate pon dah pelik dgn habit terbaru aku ini...Arghhhhhhh...Tidak...aku kena back on track dan fokus semula dgn apa yg aku suka buat selain membuta time aku off...Hahahhahahaha...By the way,ada satu rezeki yang aku serius tak sangka2 bole menang...Ya la kan...Produk untuk pompuan...Alih2 aku join dan menang plak tu.Yang tak sangka2 nya...daripada beratus2 penyertaan,entry aku terplih...Slogan hebat..?Tak jugak...aku tengok org lain lagi hebat2 slogannya...Firasat aku cuma satu je...Maybe apa yang aku karang tu jujur dan direct from my heart...Cheh...!!! Poyo la ko Che Dee....Tp salute jugak yg menang grand prize...Slogan dia simple je...Tp sgt2 ikhlas dan jujur...Dpt la dia pergi Paris...Perghhhh...My dream vacation tu...Takpe la...Blom ada rezeki nak ke Paris...Oh ya...Aku just menang spa package for 2 kat Swasana spa di Hotel Impiana KL.Ok la kan...Tak pernah pi spa...Excited gak nih....Contest yang aku maksudkan tu ialah  Who Do You Want To Be Perfect For ? Contest tajaan Vaseline Perfect 10.bole la check kat link nih...http://p10.vaseline.com/prizes.php...Aku the one and only male contestant ya...Tak ke gila namanya tu...?Terima kasih Vaseline sebab sudi pilih aku jadi pemenang...Actually,aku memang guna pon lotion brand nih...Hehehehe...Siapa kata lelaki tak bole pakai losen...? :P

See my name... 


No comments:

Post a Comment